Az e-kereskedelem magyar királyai között az onlineMárkaboltok!

benne vagyunk a Forbes-ban

Benne vagyunk a Forbes Magazinban!

A Forbes magazin a legrégebbi üzleti magazin Amerikában. 2007-ben ünnepelte fennállásának 90. évfordulóját. A Forbes az a legsikeresebb üzleti magazin, ezt az is igazolja, hogy 60 millió olvasó világszerte nem tévedhet.

Az onlineMárkaboltok  12. helyezet magyarország magyar tulajdonú e-kereskedői közt!

Az „e-kereskedelem magyar királyai címmel jelentett meg cikk”, ahol a magyar piac 15 magyar tulajdonú csúcsjátékosát sorolták fel. Ezen a listán a 12. helyezett az onlineMárkaboltok.

Óriási öröm és eredmény ez az onlineMárkaboltok minden dolgozója számára, hiszen mi egycsapatként azért dolgozunk nap mint nap, hogy elégedett vásárlóink legyenek, és büszkén húzhassuk ki magunkat minden nap végén.

Az onlineMárkaboltokról írták:

„Nem túl hívogató neve ellenére nagyon is énmárkaközpontú áruház. A jogelődöt már huszonöt éve alapította meg Biros Levente, az ügyfélszolgálati segítségnyújtástól a sokmárkás háztartásigép-kínálaton, a szállításon és a régi gép elszállításán át a beüzemelésig nem engedik el a vásárló kezét. Ez is mind kellett, hogy 2022-re a nagy műszaki webáruházak közé lőjék ki magukat.” (forrás: https://forbes.hu/lists/top-e-commerce-hungary-2022/online-markaboltok/)

forbes 2022

Kik kerültek a listába?

A lista összeállítását a magyarországi telephellyel működő, forintban árazó, kiskereskedelemben értékesítő e-kereskedelmi szereplők összegyűjtésével kezdtük szerkesztőségi gyűjtés, nyilvánosan elérhető iparági összeállítások, a similarweb.com online forgalmi adatbázisa, valamint számos hazai iparági szakember ajánlása alapján.

Ezt a hosszú listát szűrtük azokra a cégekre, amelyek fogyasztói webáruházat üzemeltetnek, nem csak szolgáltatást értékesítenek, és működésük teljes vagy jelentős részét az online értékesítés teszi ki. A szereplés feltétele még – mivel régiós projektről van szó a Forbes Magyarország anyakiadójának másik két országával, a cseh és szlovák lapokkal együttműködve –, hogy a webáruház üzemeltető cégének minimum 45% tulajdonrésze magyar kézben legyen.

Az e-kereskedelem magyar királyai lista értékelés összeállítása:

A lista kimondott célja, hogy a legutóbbi elérhető üzleti beszámolóban szereplő értékesítési és eredményszámok ne legyenek se kizárólagos, se túlnyomó rangsorolási szempontok.

Ezért az
- üzleti teljesítmény az értékelési szempontok 40% képezi (ebből 35 százalék az értékesítés nettó árbevételéből számolt nyilvános vagy becsült online forgalom, és 5 százalék az adózás előtti eredmény).

- További 10% az online nyilvánosan elérhető fogyasztói értékelések (Árukereső.hu, Facebook, Google stb.),

- 50% pedig az újabb kör szerkesztőségi (15 %), valamint a zsűri kiértékelése ad (35 %).

(forrás: Forbes.hu https://forbes.hu/lists/top-e-commerce-hungary-2022/?slide=2)

Forbes 2022Forbes 2022

Forbes 2022

Tudjon meg többet rólunk:

Pénzügyileg legstabilabb cégek közé tartozunk, mellyel csak a cégek 0,63%-a rendelkezik! 2021-22

Ezek vagyunk mi! Videó az onlinemárkaboltokról

Miért kell a Hivatalos Forgalmazótól vásárolni?

 

 

Zahoránszky Zita
Zahoránszky Zita
szerző
2022. Okt 05.