CÉGES GYÁRI GARANCIA PLUSZ szolgáltatás
Tudta, hogy Amennyiben Ön vásárlásakor ÁFA-s számlát kér – azaz gazdasági tevékenysége körében vásárol – vállalkozásnak minősül, ami alapján a vonatkozó jogszabályok szerint a fogyasztókhoz(magánszemély) képest garanciára nem csak 1 év szavatossági igényérvényesítési lehetősége van.
Ne kockáztasson! Válasszon HOMEFORT háztartási gépet CÉGES GYÁRI GARANCIA PLUSZ-al, és élvezheti a magánszemélyeknek is megadatott 3 év gyári GARANCIÁT, amennyiben nem ipari felhasználásra vásárolja a készüléket.
Mi pontosan a „CÉGES GYÁRI GARANCIA PLUSZ”?
A „CÉGES GYÁRI GARANCIA PLUSZ” egy különleges szolgáltatás, amely 3 év garanciát biztosít minden HOMEFORT termékre céges vásárlások esetén is, feltéve, hogy a termékeket nem ipari felhasználásra szánják.
E szolgáltatás igénybevételével a garanciaidőn belül ingyenes javítást vagy cserét biztosítunk a meghibásodott termékekre.
Így Ön gondtalanul használhatja a megvásárolt terméket annak ellenére, hogy céges számlára vásárolta. Ezzel a szolgáltatással elkerülheti a kellemetlenségeket, amikor a szerviz esetleg a céges számla miatt elutasítaná a garanciális javítást.
Ha vállalkozásként szeretne biztos lenni abban, hogy a vásárolt háztartási gépek is garanciával rendelkeznek, a HOMEFORT onlineMárkaboltban van egy egyszerű megoldás:
- Válassza a HOMEFORT gépeket: A HOMEFORT termékei kiváló minőségűek és megbízhatóak, ideálisak céges vásárlók számára is, amennyiben nem ipari felhasználásra szánják.
- Kosarába tegye a „CÉGES GYÁRI GARANCIA PLUSZ” szolgáltatást: Ez a kiegészítő szolgáltatás biztosítja, hogy a céges vásárlásokra is kiterjedjen a 3 év garancia.
Az Általános Szerződési Feltételknél tovább informálódhat a
"Jogi személy vásárlók számára biztosított jótállás Homefort termékek esetében" résznél.
RENDELJE MEG A HOMEFORT TERMÉKET, ÉS A RÉSZLETEKET TELEFONON EGYEZTETJÜK!!!
Mi a szavatosság?
Vállalkozásként, amennyiben hibás terméket vásárol, a Ptk.-ban foglalt kellékszavatossági jogát érvényesítheti a vásárlástól számított 1 éves elévülési határidőn belül. Vállalkozásként ezt a jogát úgy tudja érvényesíteni, ha bizonyítja, hogy a hiba oka már a vásárláskor megvolt a termékben és ezt nem a rendeltetésellenes használat okozta. Ennek bizonyítására független szakértői vélemény bekérése szükséges.
Fontos tehát, hogy ha a cég nevére veszünk valamit, akkor minden esetben nekünk kell majd bizonyítani, hogy hibás terméket adtak el nekünk! Kivéve, ha szerződésben külön megállapodunk arról, hogy jótállást ad a termékre a kereskedő.
Mi a jótállás/GARANCIA?
Önként vállalt jótállás, amelyet a gyártó vagy az eladó nyújt, és amely meghatározott időtartamra szól. A garancia a szavatosságnál szélesebb körű védelmet nyújt.
Böngésszen a HOMEFORT megbízható és szeretettel készült háztartási készülékei között: