Meghibásodott termék bejelentése
Amennyiben meghibásodott a terméke és még érvényes a jótállása;
- gyári jótállási időn belül van, közvetlenül a szervizbe is bejelentheti ezzel meggyorsítva az ügyintézést
A szerviz elérhetőségeket, ide kattintva megtalálja.
Amennyiben már a terméken nincs gyári jótállás, és Ön az onlineMárkaboltok által biztosított Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatással vásárolta meg a terméket, az alábbi űrlapon jelentheti be a meghibásodást.
Az űrlap beküldése után, illetékes kollégánk hamarosan keresni fogja Önt a megadott elérhetőségein.
A számla sorszámának megadása kötelező! Az alábbi képen láthatja, hogy hol találja a sorszámokat a régebbi számláinkon, a kép alatt, pedig az új számlán látja.
Mire vonatkozik a Hivatalos Garancia Plusz pontosan? Nézze meg animációnkat, és tudja meg.