Meghibásodott termék bejelentése

Amennyiben meghibásodott a terméke és még érvényes a jótállása;

- gyári jótállási időn belül van, közvetlenül a szervizbe is bejelentheti ezzel meggyorsítva az ügyintézést   

A szerviz elérhetőségeket, ide kattintva megtalálja.

Amennyiben már a terméken nincs gyári jótállás, és Ön az onlineMárkaboltok által biztosított Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatással vásárolta meg a terméket, az alábbi űrlapon jelentheti be a meghibásodást. 

Az űrlap beküldése után, illetékes kollégánk hamarosan keresni fogja Önt a megadott elérhetőségein.

A számla sorszámának megadása kötelező! Az alábbi képen láthatja, hogy hol találja a sorszámokat a régebbi számláinkon, a kép alatt, pedig az új számlán látja.

garancia vagy számla sország

kicsi számla új

Mire vonatkozik a Hivatalos Garancia Plusz pontosan? Nézze meg animációnkat, és tudja meg. 


Márkaképviseletek szervizlistájáért kattintson ide!